Jeg ville så gerne

   Jeg ville så gerne hvis jeg kunne hjælpe mine to kollegaer.
 Hende som altid er lige ved siden af. Som har tid til at høre på mig.  Både når jeg er sur og når jeg er glad. Vi kan altid tale med hinanden. Og det betyder så utrolig meget for mig.
   Jeg ville så gerne lette hendes smerter, jeg kan jo se hvor meget hun lider. Og hvor svært hun har det. Jeg ville så gerne hjælpe hende, så hun bedre kunne klare hverdagen, så der var energi nok tilbage til fyraften til at være alt det hun gerne ville , for sin familie.
  Hun er så dejligt et menneske.

   Og hende, som altid er obs på hvordan vi andre har det, selv om verden er ved at styrte i grus om ørerne på hende. Altid klar til en snak, Altid klar med en hjælpende hånd. Hvis hun altså ikke selv er bukket under for universets prøvelser.   Hun har en utrolig hård karma.  Hvis ikke hun havde sin pragtfulde mand, så er jeg ikke sikker på at jeg havde nået at lære hende at kende.
  Jeg ville gerne give hende et nyt og bedre helbred. Så hun ville have overskud til de ting hun drømmer om.
Men trods alle verdens genvordigheder, så evner hun at hjælpe os andre oven vande.


     Jeg ville meget nødig mangle nogen af dem. De betyder så meget for mig. De giver mig den gnist der trods alt får mig til, at tage på arbejde hver dag. 
   Jeg føler at jeg altid vil kunne komme til dem, uanset hvilket problem jeg måtte have. Og de er begge to en kæmpe støtte for mig.
   Jeg ved at jeg altid kan stole på dem, og det er guld værd i min situation.  Jeg har virkelig brug for at læsse af somme tider.  Og er nok ikke altid så spændende at høre på. Men de gør det troligt hver gang.

                      Jeg holder utrolig meget af jer. Og jeg ville så gerne hjælpe. Tak fordi i er der.
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar