jeg tror at jeg vil......

                 Jeg tror at jeg vil prøve, om ikke jeg kan bruge disse sider, til at komme af med nogle af de spirituelle ting, der foregår i mit liv.
  Der er så mange ting jeg gerne ville gøre, men jeg kan altså ikke tage mig sammen til at komme i gang.  Jeg har her i min ferie haft kontakt til en hel del behandlere, som samstemmigt har fortalt mig, at jeg har nogle helt fantastiske evner, og at jeg bare kunne gå i gang med at bruge dem.
             Jamen du er så stærk, du er så god, du kan virkelig gøre noget. Brug det dog!    Ja ja jeg vil jo også gerne, men pil det lige ned på jorden, så jeg med min helt almindelige hjerne, kan forstå det.
 
   Jo jeg ved godt, at jeg kan noget, med mine hænder. Og jeg kan se på andre mennesker, at det har en virkning.  Og jeg ved godt, at man kan heale andre ved at tale med dem, og lytte til dem.  Jeg ved at jeg indeholder meget kærlighed, som jeg gerne deler ud af. Problemet er, at jeg bruger ikke noget af det til mig selv, og jeg er i underskud.

   Jeg syntes at jeg er god ved mig selv. Så godt som det nu kan lade sig gøre i min situation.
  Men jeg er klar over dybt inde, at det er slet ikke det, det drejer sig om. Elsker jeg mig selv?   Nej.   For der er jo lige....         Hvor er jeg dog træt af det.      Jeg vil prøve at ændre det.


     Det er et kæmpe arbejde. Men jeg ved at der er nogen steder, hvor jeg kan bede om hjælp, så det vil jeg gøre.

                                                                     Starting today

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar