VENNER

               Venner er engle der løfter os op, når vores egne vinger, har svært ved at bære os.


  Hvor er det bare rigtigt. Hvis det ikke var for vennerne, så ville jeg nok være bukket under, i denne tid, på arbejde.          Det sted af alle, hvor jeg mente, at jeg kunne være mig selv, uden maske af nogen art.

Den gik så bare ikke.

 Nogen faldt mig i ryggen, og turde ikke komme til mig, og fortælle mig at de havde et problem, med mig.
 Det gør ondt, at  vide at jeg ikke kan stole på de mennesker, jeg er imellem til daglig.

 Jeg håber at de få venner jeg har der, er klar over hvor meget deres hjælp, har betydet for mig.  At jeg er dem dybt taknemmelige, fordi at de er der for mig.
 Dejligt at vide at der er nogen der forstår hvad jeg siger.

  Og tak til mine dejlige piger, som kan løfte mit humør igen. Hvad skulle jeg gøre uden jer.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar