lyse sider



    Det er da godt, at der trods alt også er nogle lyse sider.
  Jeg har en pragtfuld mand, som trods alt evner at holde humøret højt, og beholde sin humor. Han kan endda løfte mit humør op ind imellem.

 Og to pragtfulde døtre, som altid er der for mig.  Og som også kan vende mit humør, hvis det er gråt.

   Johns dejlige søster, som jeg for alt i verden ikke ville undvære, hun har hjulpet mig igennem mange svære timer, vi har nogle dejlige timer sammen.

  Og de alt for få besøg, af min pragtfulde veninde, som desværre måtte flytte, for at forfølge sin egen drøm. Det lykkedes heldigvis for hende, hun har fortjent det.

 Min spirituelle veninde som kommer på besøg jævnligt, som må lægge øre til meget, og slet ikke brokker sig.

  Livet er trods alt værd at leve.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar